Produktiv dag

 
 
 Hej!
Idag är 3e lediga dagen irad och jag har varit väldigt produktiv. 
Gick upp vid halv 10 och sedan har jag rensat och storstädat mitt rum, rensat i badrummet, skottat snö, långpromenad med Jesper och lunch. 
Har gått och blivit sjuk :(, förkyld och feber och så är jag himla trött så det får bli att ta det lungt ett par dagar nu!
Gjorde sista jobbpasset i fredags och hade sedan ett sista möte innan jag tackade för mig. Blandade känslor faktiskt, såklart tråkigt men jag har ju jobbar som en galning så det var ändå skönt..
 
I fredags var jag också hos frisören och bestämde mig för att klippa av ca 1,5dm av håret, det är superskönt att bli av med trasslet och få det lite mer lätthanterligt till resan!
Har också i helgen, tagit det lungt, köpt ny telefon, fixat det sista samt packat. så nu står väskorna färdigpackade och väntar.. 
Har också träffat lite släkt och sagt hejdå!
 
Dagarna går i en sån rasande fart nu. kvällen spenderades med familjen, middag och sen tvmys! Gäller att ta tillvara på den sista tiden innan avfärd. Kan inte fatta att jag om 4dagar är i Nya Zeeland, sjukt! Känns som om det borde vara flera månader kvar ju.. 
 
Har skrivit på det här inlägget hela dagen nu, hehe. 
Vet inte vad jag ska skriva mer, ska krypa ner i sängen och läsa lite hade jag tänkt, Hoppas ni haft en bra start på veckan. 
Kram<3
 
En bättre ledig sommardag i sverige<3