Jul och mellandagar

Hej!
Vilken fart December har gått i, det är helt sjukt. 
Har jobbar mycket, som vanligt. men även haft en helt fantastisk jul. och lite annat smått och gott...
In mot jul har det varit mycket att göra på jobbet, fullt ös med att julpynta, tomtar,klä granar, baka och besök! Men det har varit kul ändå. 
Jobbade julveckan och julafton, men hann ändå med lite släkt. 
På dan före dopparedagen så jobbade jag 07.30-18.30 och när jag kom hem så var farmor och farfar och mormor och morfar hos oss och åt vi firade lite jul i förväg. På julafton var jag uppe kvart i sex och gjorde mig iordning för jul+jobb och så jobbade jag en sväng på morgonn innan det var frukost hos farmor och farfar, sedan hem en sväng och ta det lungt och äta lunch innan det var vidare för nästa jobb. 
Jobbade till 18.30 innan jag åkte hem till familjen för julmat och julklappsutdelning.
Jag är såå glad för alla julklappar jag fått, mycket till resan vilken är helt suveränt!
 Men jag är lika glad utav att få ge,( ja jag har faktiskt blivit så vuxen nu :) )
 
I mellandagarna har jag hunnit med att vara hos både, faster, morföräldrarna och farföräldrarna. och ätit middag. Så jag har verkligen spenderat mycket tid med släkten i jul. 
Igår gick mamma och jag milen på fm innan vi var bortbjudna , det var verkligen superskönt. Och idag sprang vi runt på mellandagsrean, köpte lite grejer till resan och sedan när jag kom hem beställde jag det sista på nätet, så jag har gjort av med pengar idag ;) 
Det blev en ny mobiltelefon också då den jag har inte är allt för bra, den har visat vissa tendenser på att ge upp och när jag är ute och reser är alla väldigt glada om jag är kontaktbar ;) 
Så iår har jag köpt två nya mobiler- det är rekord för min del tror jag.. 
Utöver det blev det ett par tröjor, bikini, sport-bh, apoteksgrejer och sånt småplock som kommer gå åt när jag är ute och reser. 
Det är förövring bara 2,5 veckor kvar innan jag drar och bara 2 veckor kvar på jobbet, har sagt att jag slutar den 8jan!
Det är helt sjukt hur nära det är, det känns ofattbart att bara ha 2veckors jobb kvar också, vart tog tiden vägen?
Imorgon jobbar jag iaf långdag så nu ska jag sova. 
Hoppas alla haft en fin jul, kram<3
 
 
Midsommar på torpet<3